Gott nytt år

Sarah:

Gott nytt år!
Trevligt nyårsfirande hemma hos Daniel i Kivik och nu är det bara några dagar kvar. Tänk att vi får inviga det nya året med en sådan här resa!
Cd-spelaren funkar inte! Radion funkar men man kan inte spela skivor... Imorgon åker jag och lämnar tillbaka den. Tror man får räkna med att det blir lite sista-minuten-trubbel med ett och annat men vi löser det! Har iallafall bränt två skivor med låtar till undervisningen. Några låtar är slumpmässigt valda för att fylla ut skivan xD Men vissa är viktiga för vi har bestämd koreografi till några låtar. i skrivande stund kom jag på att jag glömde "Black or white"... Får bränna om..
Skivan:
Abba - Dancing queen
Röyksopp - Röyksopp forever,
Mika - Happy ending
Michael Jackson - Black or white
Band of horses - The funeral
Ludovicio
Enigma - Return to innocence
Robyn - Dancing on my own, Hang with me
Knaan - Waving flag
Santogold - You´ll find a way

Har också några absolute music skivor och en absolute relaxed. Daniel har med sig sin ipod också. 
Är i full gång med packningen nu, men det går ganska segt. Har en tendens att alltid packa med mig alldeles för mycket så jag ska försöka att inte ta med massa onödigt. Har en väska här hemma full med papper, pennor, kläder m.m som vi ska ge bort. Packar även en väska med vinterkläder som jag ska ta till Lund från Kristianstad så att jag har allt där när vi kommer tillbaka. Ska åka till Lund den 3:e och lämna grejerna och sen åker jag vidare till Danmark och hotellet Zleep. Förhoppningsvis hamnar jag, daniel, hans mamma och min mamma på samma tåg dit. Tur att vi ska sova en natt i Danmark först, man vill inte riskera en tågförsening på resedagen.
Packa vidare, ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0