nu

Så många känslor och funderingar nu. Hur kommer det vara, hur kommer lektionerna gå, har jag glömt något viktigt, harjag packat för mycket (ja), kommer flygresorna gå bra, bytena, kom nyss på att jag har glömt batterier till min blixt (fixar sig på flygplatsen, dålig timing att bli förkyld (tur att jag tog med mig strepsils. Stereeon är ordnad, passet och biljetten är med, likaså det gula vaccinationshäftet. Jaa massa tankar så här på avresedagen xD Man vet inte riktigt vad man ska förvänta sig. Men vi vet att detta kommer bli en upplevelse och erfarenhet att minnas! Vill bara vara där nu. Vid denna tiden imorgon är vi framme och i övermorgon har vi möte med rektorn. Nu går tåget om tio min så detta blir sista inlägget från Sverige:) Daniel säger hej till er alla. Vi försöket uppdatera när. Vi är framme. Hejdå Sverige, hej Gambia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0