Mellanlandningar.

Daniel:

Hej nya och trogna läsare! Äntligen höstlov. Tid att göra allt man inte hinner göra under skolperioderna.
Då tänker jag framförallt på att sova väldigt länge.

Sitter här med flygbiljetten till Gambia. Reseinfo här på bild.


Vi flyger med Spies, ett danskt flyg och allt här står på danska (såklart). Kanske man ska fråga klassens dansk om hjälp med översättning.
Det blir två mellanlandningar på vägen ner. En i Bryssel, Belgien och en i Danjur, Senegal. Efter de två stoppen så anländer vi till Banjul, Gambia och där börjar det roliga! Ska höra av mig till Gambia-gruppen nästa eller nästnästa vecka igen.

Spännande spännande!
Det blir nog inte mer att skriva på några dagar från mitt håll så.. trevligt lov alla ni som har det!

Kommentarer
Postat av: Thyra

Gud, vad kul ni kommer få det!! Lycka till så in i norden, så hejar mitt värmländska danshjärta på er, hihi! :)

2010-10-30 @ 23:34:37
URL: http://lavie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0