Vaccinationskliniken - inget svar.

Daniel:

Idag försökte jag ringa vaccinations-kliniken i Lund (låter sjukt läskigt).
Detta utan några resultat. Har varit upptaget hela dagen trots att jag ringt dit var tionde minut i 4 timmar och inte var det några problem att sitta och slå numret om och om igen för jag har mycket dötid att slå ihjäl nu under lovet.
Tänkte att jag måste ta första sprutan snart eftersom de ska tas med 4 veckors mellanrum. Är man inte vaccinerad kommer man inte ens in i landet.

Det ska tas twinex-spruta, spruta mot Gula Febern och så ska man dricka vaccin mot kolera och ta malaria-tabletter. Sjukt mycket och dyrt är det också men det är förmodligen värt sina pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0