Vaccinationer

Sarah:
Nu har även jag varit på ett besök på vaccinationskliniken för att få vaccin mot Gula febern. Är inte världens största fan av sprutor (men det är inte så många som är det kanske). Sitter och tittar igenom mitt gula vaccinationshäfte och jag kan nu bocka av skydd mot: Hepatit A+B, Gula febern. Jag ska i de närmaste dagarna ta min fösta dos duccoral och malariatabletterna har skrivits ut.
Idag hade vi projektarbete på schemat och gick igenom hur rapporten ska skrivas. Det känns kul och jag tror att detta kan bli riktigt bra! Efter skolan träffades jag och Daniel och började planera våra 5 första lektioner med de minsta barnen. Innehållet av de kommer upp på bloggen snarast. Vi ska börja leta upp lämplig musik och lista ut hur vi ska kunna spela musiken. Det får nog bli ett samtal till rektorn på skolan och ett mail till Sten-Åke med lite frågor och funderingar.
Jag mailade nyss Rotary klubbens U-fond i Kristianstad med en bidragsansökan efter ännu ett avslag. Men det är bara att söka vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0