Sista besöket på vaccinationkliniken.

Daniel:

Mitt i allt snökaos och trots feber var jag i torsdags tvungen att gräva mig fram till Vaccinations kliniken igen. Denna gång var det dags att fylla på Twinrix-sprutan och få drickvaccinet Duccoral. Fick även ett litet "kort" med intyg på alla vaccinationerna jag fått nu vilket kommer att behövas om man ska få flyga till Gambia. Ännu en sak att bocka av på den långa listan av förberedelser.

Nu är det bara att ta sitt drick-vaccin 14:e och 21:a sen är allt klart. Man fick en påse med pulver och en behållare som man ska blanda ut det med. Har jag tid så får ni en film på utblandning och reaktion på Duccoralen.

SNART ÅKER VI! Men har en del att fixa först. Strukturera våra workshops är inte riktigt klart än så det tillhör väl topp 3 på prioriteringslistan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0